حریم خصوصی و شرایط استفاده

«تدبیر مؤدیان» نرم‌افزار واسط ابری جهت ارسال صورتحساب به سامانهٔ مالیاتی کشور است. جهت استفاده از خدمات این نرم‌افزار کاربران نیازمند یک نشانی پست الکترونیکی (ایمیل) هستند که با ارسال کد تأیید اعتبارسنجی می‌شود. بخشی از اطلاعات کاربر در این نرم‌افزار شامل ایمیل و شماره تلفن به منظور پشتیبانی و حفظ دسترسی کاربر به نرم‌افزار در فضای ابری آن ذخیره می‌شود.
کاربران نرم‌افزار جهت ارسال صورتحساب‌های خود نیاز به ثبت بعضی اطلاعات مالیاتی واحد اقتصادی مد نظر خود شامل کد اقتصادی، حافظهٔ مالیاتی و کلید خصوصی و همینطور اطلاعات صورتحساب‌های فروش خود دارند. این اطلاعات به هیچ منظور دیگری جز ارسال صورتحساب استفاده نمی‌شود و در اختیار هیچ شخص ثالثی قرار نمی‌گیرد. اطلاعات آماری استخراج شده شامل تعداد کل صورتحساب‌های ارسال شده بدون تفکیک واحد اقتصادی و بر اساس مصرف اعتبار ارسال صورتحساب جهت سنجش عملکرد کلی نرم‌افزار مورد استفاده قرار می‌گیرد. بدیهی است که این آمار افشاکنندهٔ اطلاعات خصوصی کاربران نیست.
تولیدکنندهٔ نرم‌افزار به منظور پشتیبانی سیستم جهت بررسی و راهنمایی و پشتیبانی به اطلاعات کاربران دسترسی دارد.
خرید اعتبار ارسال صورتحساب در این نرم‌افزار بر اساس «کد اقتصادی» صورت می‌گیرد. به این معنی که اعتبار خریداری شده توسط کاربران متعددی که اطلاعات خصوصی مالیاتی کد اقتصادی را در اختیار داشته باشند قابل استفاده است.
کاربر می‌تواند هر زمان که بخواهد اطلاعات وارد شده در نرم‌افزار را حذف کند یا حساب کاربری خود را پاک کند. با حذف حساب کاربری تدبیر مؤدیان تنها اطلاعات مربوط به خرید اعتبار ارسال صورتحساب و نحوهٔ مصرف آنها را به منظور استفادهٔ کاربران دیگری که ممکن است بخواهند با آن کد اقتصادی کار کنند نگه می‌دارد. این اطلاعات به منظور استنادپذیری نحوهٔ مصرف اعتبار ارسال صورتحساب نگهداری می‌شود.
شرکت پردازش موازی سامان یک شرکت خصوصی است و ارتباط مستقیمی با ادارات دولت ندارد و برای ارسال صورتحساب و پیگیریهای مربوطه از APIهای ارائه شده به شکل عمومی از سوی ادارهٔ کل امور مالیاتی کشور استفاده می‌کند. از این جهت این شرکت و این نرم‌افزار کنترل و دسترسی خاصی روی کارپوشهٔ مؤدیان ندارد.
در صورتی که فعالیتهای یک کاربر نشان‌دهندهٔ تلاش برای خرابکاری در تدبیر مؤدیان تشخیص داده شود تدبیر مؤدیان حق دارد فعالیت آن کاربر را متوقف کرده یا حساب کاربری او را پاک کند و همینطور به کد اقتصادی استفاده شده برای ورود اطلاعات توسط آن کاربر خدمات ندهد.
در صورت وقوع چنین شرایطی، شرکت پردازش موازی سامان مورد را به صورت قانونی پیگیری خواهد کرد.
از آنجا که محدودهٔ عملکرد تدبیر مؤدیان محدود و وابسته به کیفیت خدمات سامانهٔ امور مالیاتی است تدبیر مؤدیان هیچگونه تضمین راجع به صحت، کیفیت و سرعت ارسال صورتحساب‌های کاربران خود نمی‌تواند بدهد و در مواردی همچون مشکلات زیرساختی شبکه اینترنت کشور یا عدم ارائهٔ خدمات توسط سامانهٔ مؤدیان موفق به ارسال صورتحساب نشود مسئولیت متوجه تدبیر نخواهد بود. کاربران موظفند پس از ارسال صورتحساب‌ها را در کارپوشه بررسی و مغایرت‌گیری کنند. مسئولیت هر گونه مغایرت به عهدهٔ خود کاربر است. تدبیر مؤدیان تنها یک نرم‌افزار واسط است که در محدودهٔ قابلیتهای ارائه شده توسط API سامانهٔ مؤدیان اقدام به ارسال اطلاعات کاربر می‌کند و کاربر تمام شرایط فوق را مطالعه کرده و مورد پذیرش و قبول می‌باشد.